Január 23-án megnyílt Budaörsön a 25 éves szakmai múltú német vállalat új, „imhaus” névre keresztelt fürdőszoba szalonja.
A világon mindenhol a „fürdők országaként” ismert Magyarország évszázados hagyományaira alapozva kíván egészen új vásárlási élményt nyújtani a német tulajdonú imhaus a hazai piacon. Az előzetes igényfelmérések eredményei ugyanis azt mutatták, hogy a magyar vevők legnagyobb problémája, hogy a túl nagy termékkínálat zavaró, kellő ismeretek hiányában nehéz jól választani. Így a rendelkezésre álló időt a keresgélésre és különböző márkák összehasonlítására fordítják, nem jut elegendő figyelmük a tervezésre. Az így megtervezett fürdőszobák a legtöbb esetben csak kompromisszumokkal nevezhetők élhetőnek és esztétikusnak.
Az vállalat vezetői a kutatások eredményeinek tudatában, a meghatározó fogyasztói trendekre reagálva határozták meg üzletpolitikájukat: az imhaus ötvözi az online kereskedelmet és a tanácsadást. A 841 nm-en elhelyezkedő szaküzletben a vásárlók a tanácsadók kíséretében végigsétálva választhatják ki a nekik tetsző elemeket, amelyeket a séta végén egy 3D-s látványtervben tudnak egyben megnézni. Így még azelőtt láthatják a fürdőszobájuk előnyeit és hátrányait, mielőtt indokolatlan költekezésbe kezdenének. Az online rendelési rendszerben pedig máris megrendelhetik a valóban szükséges és jól illeszkedő elemeket.
Forrás: Primetime Communications